Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli okunnig.

Av Mitt namn är mitt- - 7 april 2012 18:49

Jag vet inte direkt vad denna blogg ska handla om. Jag skriver liksom bara det som kommer upp i mitt huvud :P det jag känner för att släppa ut så får det bli! 


Så idag blire att snacka om gamla saker. Jag hittade en kartong med lillsyrran i förrådet. I den fanns min "Hemliga dagbok" Från när jag var liten. xD har inte skrivit så mycket i den så kanske ska börja nu? Jag hitta också min gamla svenska bok från typ trean- tvåan tror jag. Hahhahhaah, Det sitter ett foto på mig på min hemliga dagbok och det är ganska fantastiskt hur ens utseende förändras med tiden men ändå så finns det alltid någon likhet i ansiktet från när man var liten tills man blir gammal. (Vet inte hur jag ska förklara) :P Jag minns tiderna från när jag var liten dem tiderna får mig att sakna alla knäppa saker jag gjort, Alla gånger jag varit korkad. Alla gånger jag sagt ja mamma och pappa jag ska inte gå til stora lekparken men ändå alltid sprungit dit. Eller som när dem bruka säga städa rummet innan ni går ut. Okay, vi ska! Kimpen ska vi lägga allt under sängen? Aa, vi gör det :D nu är vi klara M/P får vi gå ut? Ja, nu kan ni gå ut. Hehehehe... Jag saknar när jag träffade er P,S,M, J. Det var roliga tider när vi var små xD som när jag och lillsis hade utegångsförbud.. Så skrev vi lappar och skicka ut dem genom fönstret. Eller en gång när vi tog en tia från mamma för att köpa choklad muffins. Jag minns när vi var på bibblan också och vi la ostbågarna bakom böckerna när vi inte orkade mer. Tider och minnen är underbara! Vare sig dem är bra eller dåliga så är dem lika mycket värda att minnas. Jag minns när jag och kimpen skulle ta hål i öronen frö första gången mamma och mormor tog oss till "Frisören" Vi Trodde vi skulle klippa oss och så säger dem väj ut ett par örhängen :D jag blev skit glad men samtidigt skit rädd, jag minns inte men jag tror jag började gråta av att det gjorde så ont. xD Det var tider det! Eller när pappa gick med mig till tandläkaren för att hålla mig i handen. Jag höll så hårt att han fick lite ont :P Så en varning ska ni hålla mig i handen hos tandläkaren se till att ha en boxningshandske på er. :P Men nog om mina gamla tider nu!


Över till lite nyare tider xD Har ju påsklov nu och ska käka godis som en gris! Det roliga är att jag ätit som en riktig gris men jag har tappat tre kilo.. Men aa skit samma :P 


Denna låt tycker jag är riktigt bra på ett lite speciellt sätt! 



Miss you.. <3


/Derasliv! 



 
 
Våga vara egen!

Våga vara egen!

7 april 2012 19:46

på vart edu skriviot "miss u" är alla gånger menade till Rim? säg det till henne ist då?:o hon blir glad då. :DD den där låten är med i ngn reklam, minns inte vilke. har alltid undrat vad låten heter. XD tackar! ;)

det är inte försent att skapa nya sjuka minnen nu. Det är du som sätter stopp. Lev ett sjukt liv. Gör misstag, lär dig och lev. Bli det du vill bli och var den du vill vara!<3

Glad påsk (även om vie muslimer;P)

http://kortisen.blogg.se

Mitt namn är mitt-

7 april 2012 20:39

I detta inlägg var miss you menat te dig^^ Och Jaa! Den är från en reklam jag älskade den så mycket satt jag var bara tvungen att hitta den :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mitt namn är mitt- - 14 maj 2012 11:26

Byter blogg nu sticker härifrån Sticker tillbaka till Framtidstro.blogg.se See ya there :D ...

Av Mitt namn är mitt- - 9 maj 2012 18:05

   Har inte bloggat på ett tag men har jobbat och gjort klart lite skoluppgifter :)  Har nyss skrivit ett brev till min 30års dag xD fråga inte varför.. Jag satt och lyssna på "Some die young" Och tänkte lite så skrev jag brevet utifall att jag int...

Av Mitt namn är mitt- - 3 maj 2012 12:20

Jag säger inte att jag mår dåligt för det gör jag inte eller jag vet inte riktigt. Jag sitter fast på en sida jag inte kan ta nmig ifrån. Sidan jag skapade men inte alls vill ha. Sidan som du trycker in mig på. Sidan som gör detta till skit. Sidan so...

Av Mitt namn är mitt- - 27 april 2012 13:06

Du är så förändrad på fyra veckor har du förändrats.   Fick C på mitt entrepranörs prov! And it feels good! :D:D    Jag letade inte efter dig, jag visste var du fanns jag bara hoppades på att du skulle hitta mig.    ...

Av Mitt namn är mitt- - 21 april 2012 10:25

  Frågor Och Svar!      FavoritGodis: Choklad, Polkagris Massa annat!  Är det något du absolut inte äter: Gris typ Vad jag kan komma på :P Kläder just nu: Pyjamas från HM. Musik just nu: Ni känner inte mig xD Vad sa du senast: Godmorgon...

Presentation

Är 16år Skriver om det jag vill och kommer på :P

Have A nice Day!


Ni och jag. Dem och du. Jag och jag. Vi och oss. Det är svårt men det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

DerasLiv! X

DerasLiv! xd

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards