Alla inlägg under april 2012

Av Mitt namn är mitt- - 27 april 2012 13:06

Du är så förändrad på fyra veckor har du förändrats.


Fick C på mitt entrepranörs prov! And it feels good! :D:D 


Jag letade inte efter dig, jag visste var du fanns jag bara hoppades på att du skulle hitta mig. 



Av Mitt namn är mitt- - 21 april 2012 10:25

  Frågor Och Svar! 



FavoritGodis: Choklad, Polkagris Massa annat! 

Är det något du absolut inte äter: Gris typ Vad jag kan komma på :P

Kläder just nu: Pyjamas från HM.

Musik just nu: Ni känner inte mig xD

Vad sa du senast: Godmorgon!

Tidsepok, Var skulle du välja då: Alla jag vill se allt bak i tiden och allt fram i tiden. 

SommarPlaner: Inga just nu..

Fisk eller badkruka: Fisk? 

Längd: 168cm Senast jag kolla men jag kanse har vuxit xD

Hur många kuddar sover du med: 1 :D

Favoväder: Sol, Regn :D

Om du var fast på en öde ö och fick ta med tre saker vad skulle det vara: Pappa, Mamma och musik. 

Spelar du instument: Nej, har gillat piano men i inget jag spelar. 

Morgon eller nattmänniska: Båda typ ;)

Sparare elr slösare: Sparar! 

Vilka är viktigast för dig: Familj, Vänner, släkt! 

Bästa film: Många många ( Sagan om ringen älskar jag) 

Tror du på liv på andra planeter: Aa, men vilken planet dem är på vet jag inte xD

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du Honom/ Henne fortfarande: Nja, Nej 

Har du ngr Homosexuella vänner: Ja

Tror du på mirakel: Ibland Ja :D

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej!

Hur många barn vill du ha: Två tror ja ;)

Bio eller promenad: Både och!! 

Är du kittlig: På vissa ställen ja! 

Snarkar du: Ingen aning :O

Stjärntecken: Tvilling! 

Rädd för insekter: Vissa men inte många :)

Största svaghet:.....

Det här är jag bra på: Att vara klumpig xD

Bästa bok: Innan jag dör Och många andra. 

Om du fick välja en superkraft vad skulle det vara: Läsa andras tankar.

Pizza elr Hamburgare: Båda :D:D

Chips eller godis: Båda men lite mera chips :P

Skriver du dagbok: Lite ibland.

Har du flickvän/ pojvän just nu: Nej

Är du kär: Kanske

Vill du skaffa tatuering: No, tror inte det

Stökigt elr välstädat rum just nu: Lite av båda xD

Gungar du på stolen: Aa, ibland 

Skulle du någonsin få för dig att hoppa Bungy jump: HELL YEAH!!!

Vilken hand håller du gaffeln i: Höger

Hur mänga syskon har du: Fem

Vad är du mest rädd för: Att förlora ngn/ ngr nära

Är du rädd för blod: Nej

Saltar du maten: Nej

Vilket gymnasieprogram går/Gick du: Handels och administration

Anser du att du är stark: Ibland men sällan :)

Brukar du sola: Japp! Icke i solarium!

Vad gör du om du får hicka: Hickar vidare, Dricker vatten och stänger munnen :)

Röker du: Nej!

Snusar du: Nej!

Kaffe, Te eller inget: Te :D



Det var allt! :D 







Av Mitt namn är mitt- - 21 april 2012 10:02

Hellu^^ Godmorgon! 


Dagarna har varit bra vissa bättre än andra men ändå så hare varit bra, Jag har sett dig titta på fotot i smyg och det gör mig glad. Jag vet att du älskar oss och jag vet att tiderna med alla här har varit svåra sen.... Aa... Men vi åker framåt och det känns jävla bra! 

Fredagen igår var en av dem bästa fredagarna jag haft! Du får mig att le och känna glädje på ett så korkat och underbart sätt inte nog med att magen måste pirra när jag ser dig.. xD 


Ska jobba på söndag det känns skönt:) Hoppas värken går över innan dess också har haft skit ont i kroppen sen tordags. Men aa bloggar maybe later <3 Höres! 

Av Mitt namn är mitt- - 17 april 2012 09:06

Redovisningar visar sidor du aldrig sett När man sitter där vid bänken och klasskamraterna går upp och pratar så får man en känsla inom sig. Man ser dem berätta och man lyssnar intensivt. Jag gillar redovisningar mer än jag brukat. När man lyssnar på dem andra så ser man sidor av dem man inte sett förut.Det finns dem i klassen jag pratat med men inte är kompis nära med och då blir det intressantare att lyssna för man lär liksom känna dem på något sätt man ser dem stå där nervösa men ändå väldigt säkra. 


Jag känner din blick i ryggen på sidan, jag vet att du tittar. Jag har fångat din blick några gånger. Den säger något men jag uppfattar inte orden helt. 


Jag har också utvecklingsamtal idag jag är ganska nervös men ändå glad Jag hoppas bara det går bra :D



Här är en låt som betyder mycket för mig




Jag tror inte att jag gillar dig..



För jag vet att jag gör det! 



Av Mitt namn är mitt- - 10 april 2012 21:49

Såg den idag den var bra!  


Happy one time, Happy Twice!


Funderade på att skriva ut lite idag men då skulle detta inlägg vara så deppigt. :/ 


Så det får bli en annan gång Jag såg den här filmen idag! 

 


Den var riktigt bra faktiskt, Även om jag inte fattade allt. Men jag gillade den! :D:D


Det har varit ganska stressigt dessa dagar. Men också ganska lugnt. :) 


Tack! <3


/Derasliv 






 

Av Mitt namn är mitt- - 9 april 2012 19:09

Jag har passat lillebror hela dan :) Så ska ut och gå snart eller lite senare medm Agge. Jag gillar att gå med musik i öronen och luften i ansiktet xD 


Ni säger till mig att ni kan se smärtan, Att ni kan förstå den och att ni till och med kan känna den. Ni säger dina ögon lyser glädje men ditt söta ansikte lyser av sorg. Du ler men vi kan se smärtan som gömmer sig bakom ditt leende. Ni säger att ni hör mig säga att jag mår bra men ni vet att mitt "bra" Inte är så bra som jag säger. Ni säger att ni sett mig gråta i smyg men aldrig frågat varför. Ni säger att ni älskar mig Och Finns nära om jag vill släppa ut mina ord som finns bakom muren. Ni undrar om jag någonsin kommer visa er allt som ni vet finns men som jag aldrig visat.                   


Jag har lagt upp denna låt förut men jag gör det igen. Jag tycker låten är så bra och jag älskar hennes röst den är så egen och speciell känns det som. 





/ Derasliv 





Av Mitt namn är mitt- - 8 april 2012 21:27

Det är så jävla varm idag, Hemma alltså ute är det kallt xD 


Vill inte höra, vill inte lyssna. Jag vill Se! 



/Derasliv

Av Mitt namn är mitt- - 7 april 2012 18:49

Jag vet inte direkt vad denna blogg ska handla om. Jag skriver liksom bara det som kommer upp i mitt huvud :P det jag känner för att släppa ut så får det bli! 


Så idag blire att snacka om gamla saker. Jag hittade en kartong med lillsyrran i förrådet. I den fanns min "Hemliga dagbok" Från när jag var liten. xD har inte skrivit så mycket i den så kanske ska börja nu? Jag hitta också min gamla svenska bok från typ trean- tvåan tror jag. Hahhahhaah, Det sitter ett foto på mig på min hemliga dagbok och det är ganska fantastiskt hur ens utseende förändras med tiden men ändå så finns det alltid någon likhet i ansiktet från när man var liten tills man blir gammal. (Vet inte hur jag ska förklara) :P Jag minns tiderna från när jag var liten dem tiderna får mig att sakna alla knäppa saker jag gjort, Alla gånger jag varit korkad. Alla gånger jag sagt ja mamma och pappa jag ska inte gå til stora lekparken men ändå alltid sprungit dit. Eller som när dem bruka säga städa rummet innan ni går ut. Okay, vi ska! Kimpen ska vi lägga allt under sängen? Aa, vi gör det :D nu är vi klara M/P får vi gå ut? Ja, nu kan ni gå ut. Hehehehe... Jag saknar när jag träffade er P,S,M, J. Det var roliga tider när vi var små xD som när jag och lillsis hade utegångsförbud.. Så skrev vi lappar och skicka ut dem genom fönstret. Eller en gång när vi tog en tia från mamma för att köpa choklad muffins. Jag minns när vi var på bibblan också och vi la ostbågarna bakom böckerna när vi inte orkade mer. Tider och minnen är underbara! Vare sig dem är bra eller dåliga så är dem lika mycket värda att minnas. Jag minns när jag och kimpen skulle ta hål i öronen frö första gången mamma och mormor tog oss till "Frisören" Vi Trodde vi skulle klippa oss och så säger dem väj ut ett par örhängen :D jag blev skit glad men samtidigt skit rädd, jag minns inte men jag tror jag började gråta av att det gjorde så ont. xD Det var tider det! Eller när pappa gick med mig till tandläkaren för att hålla mig i handen. Jag höll så hårt att han fick lite ont :P Så en varning ska ni hålla mig i handen hos tandläkaren se till att ha en boxningshandske på er. :P Men nog om mina gamla tider nu!


Över till lite nyare tider xD Har ju påsklov nu och ska käka godis som en gris! Det roliga är att jag ätit som en riktig gris men jag har tappat tre kilo.. Men aa skit samma :P 


Denna låt tycker jag är riktigt bra på ett lite speciellt sätt! 



Miss you.. <3


/Derasliv! 



Presentation

Är 16år Skriver om det jag vill och kommer på :P

Have A nice Day!


Ni och jag. Dem och du. Jag och jag. Vi och oss. Det är svårt men det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

DerasLiv! X

DerasLiv! xd

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards